Ce înseamnă CX?
Statisfacția clientului ar trebui să se regăsească pe lista de obiective a oricărei afaceri. Partea de CX are legătură directă cu această satisfacție, reprezentând întreaga percepție a consumatorului în relație cu brand-ul. CX înseamnă mai mult decât un produs bun. Înseamnă o strategie gândită și un proces de interacțiune optimizat, totul dezvoltat în jurul nevoilor clientului / consumatorului.
Fiecare interacțiune contează!
Orice punct de contact între client și companie, indiferent de natura lui, creează o experiență. Această experiență are puterea de a loializa clientul sau, dimpotrivă, de a-l îndepărta de brand.
Astfel, nu doar produsul sau serviciul au putere de decizie, ci orice formă de interacțiune dintre client și companie, chiar dacă aceasta din urmă are rol pasiv (cum este în cazul percepției vizuale).
Și totuși de ce e atât de important?
Strategia de identitate/CX are capacitatea de a influența afacerea în cele mai mici detalii, incluzând producția, vânzarea și serviciile post vânzare. Printre beneficii:
- Creșterea și loializarea clientelei
- Feedback în timp util
- Scăderea costurilor de promovare
Ce înseamnă UI Design?
UI (User Interface) se referă la interfața dintre utilizatorul uman și website sau aplicație. Vorbim de toate elementele grafice și funcționalitate (butoane, meniuri, câmpuri etc.), elemente care, vă asigurăm, nu sunt niciodată alese la întâmplare. Toate aceste elemente construiesc ceea ce noi numim UI.
Ca să incepem cu o analogie, gândiți-vă la ce v-ar folosi o supă dacă nu ați primi și ustensilele potrivite pentru a o gusta? Un UI neperformant este, în acest exemplu, furculița primită lângă supă.
Ce înseamnă UX Design?
UX (User Experience) se referă la întreaga percepție (sau experiență, dacă vreți) a utilizatorului în relație cu website-ul sau aplicația. Mai mult decât UI-ul, care se referă strict la interfață, UX-ul urmărește interacțiunea utilizatorului cu produsul încă din stadiul deciziei de cumpătate. Există o multitudine de factori care pot influența indicatorii de performanță ai UX-ului, factori ca facilitatea înscrierii/achiziționării, eficiența produsului, marketing-ul onest, comportamentul în timp, ușurința procesului de învățare etc.
Continuând cu exemplul supei, dacă UI-ul se referă strict la instrumente, UX-ul poate fi temperatura, gustul sau chiar politețea ospătarului.
Și de ce sunt atât de importante?
Există numeroase beneficii directe și indirecte, dar dintre acestea le vom enumera pe cele mai importante:
- Creșterea numărului de vizitatori/utilizatori
- Fidelizarea clientelei
- Creșterea ratei de conversie
Eficiența unei aplicații web dedicate, că vorbim despre CMS, CRM, sisteme de email marketing-online, formulare, module de e-commerce sau orice alt tip de aplicaţie, se traduce, la final, prin profit și mulțumirea angajaților.
În contextul în care zona de business migrează online și internetul este din ce în ce mai mult accesat pe smartphone-uri, fiind vorba de aplicații online, unul dintre cele mai importante avantaje este portabilitatea. Aplicațiile pot fi accesate de oriunde și mai ales de pe orice dispozitiv conectat la internet.
Punem accent pe simplitate. Dedicăm timp și gândim în detaliu componentele UI (User Interface) și UX (User Experience). Ne dorim ca aplicațiile greoaie, care nu pot fi operate intuitiv, să dispară de pe piață. Ceea ce putem face în acest sens este să oferim alternative moderne și personalizate, iar acesta este obiectivul nostru.
Copywriting
Este era conținutului de calitate. Noi facem asta de mai bine de 10 ani, dar ne bucură să vedem că acesta este din ce în ce mai apreciat. Fie că este vorba despre conținut pentru website-uri, articole de blog sau texte de e-mail marketing-online, transmiterea informației este o artă. Cu o echipă cu experiență în comunicare și relații publice, ne asigurăm că destinatarul va primi informația de care are nevoie în momentul în care are nevoie.
Credem în onestitate, transparență și apropiere față de client, colaborator sau vizitator.
SEO
Motoarele de căutare sunt una dintre cele mai
valoroase surse de trafic pentru website-ul tău, însă, cu cât site-ul tău este mai departe poziționat, cu atat scad șansele de a aduce vizitatorii doriți.
Serviciile noastre SEO se supun tuturor regulilor și standardelor din domeniu.
Este lucru știut faptul că motoarele de căutare penalizează orice încălcare a acestora.
Procedură
Analizăm în cel mai mic detaliu fiecare proiect, cercetăm piața și stabilim nișa țintă. După ce avem o imagine clară a poziției, gândim o strategie pe termen lung, pe care o vom implementa conform normelor.
Nu ne dorim volume imense de trafic, ci ne dorim să atragem acea nișă de vizitatori care se poate
transforma în clienți.
StraightCMS
straightCMS a fost gândit și dezvoltat pentru a fi coloana vertebrală a oricărui website. Aplcicația CMS (Content Management System) nu este mai mult decât o structură tehnică pe care se dezvoltă soluții personalizate, pentru fiecare client în parte:
Spre deosebire de aplicațiile open-source, straightCMS are următoarele avantaje:
Securitate - Firește, datorită faptului că aplicațiile open-source oferă acces în codul sursă, site-urile construite pe structura acestora sunt predispuse atacurilor informatice de toate felurile. straighCMS este optimizat pentru a oferi protecția necesară pentru datele tale.
Flexibilitate - Fiindcă este al nostru și putem face ce vrem cu el, ne vom asigura că site-ul tău va avea un CMS căruia să nu-i lipsească nicio funcționalitate de care ai nevoie, dar nici nu are lucruri în plus care să îngreuneze codul.
Modularitate - În strânsă legătură cu punctul anterior, straightCMS este construit pe un sistem modular. Putem adăuga sau elimina oricând noi funcționalități.
Dezvoltare - Pentru că suntem perfecționiști și țintim tot mai sus, CMS-ul nostru nu poate fi, în ochii noștri, niciodată gata. Ne vine mereu câte o idee despre cum am putea să îmbunătățim serviciul, dar asta e bine - se numește evoluție.