Identitate (CX)


Afaceri cu personalitate.
Identitatea, serviciul numit adesea și branding, este reprezentată de acel mix de elemente care face o afacere unică din punct de vedere vizual. Dacă ar fi să cităm definiția, am putea spune că identitatea este combinația dintre nume, simboluri, semne si design. Totuși, împreună cu ideea de CX, limitările dispar iar disciplina se extinde.

Ce înseamnă CX?

Statisfacția clientului ar trebui să se regăsească pe lista de obiective a oricărei afaceri. Partea de CX are legătură directă cu această satisfacție, reprezentând întreaga percepție a consumatorului în relație cu brand-ul. CX înseamnă mai mult decât un produs bun. Înseamnă o strategie gândită și un proces de interacțiune optimizat, totul dezvoltat în jurul nevoilor clientului / consumatorului.

Fiecare interacțiune contează!

Orice punct de contact între client și companie, indiferent de natura lui, creează o experiență. Această experiență are puterea de a loializa clientul sau, dimpotrivă, de a-l îndepărta de brand.

Astfel, nu doar produsul sau serviciul au putere de decizie, ci orice formă de interacțiune dintre client și companie, chiar dacă aceasta din urmă are rol pasiv (cum este în cazul percepției vizuale).

Și totuși de ce e atât de important?

Strategia de identitate/CX are capacitatea de a influența afacerea în cele mai mici detalii, incluzând producția, vânzarea și serviciile post vânzare. Printre beneficii:

- Creșterea și loializarea clientelei
- Feedback în timp util
- Scăderea costurilor de promovare